Te dni presenetljivo aktualen Tone Pavček je nekoč zapisal tudi “Mama je ena sama.” V Sloveniji je mama pravi Superbrand, Trusted brand in kar je še podobnih nagrad. O tem, zakaj mladi še vedno živijo na račun staršev in si tako podaljšujejo socialno otroštvo, jedrnato razloži Metina analiza. Tu pa se raje posvetim predstavitvi pravega hotela Mama, brez ironije.
V izvirniku je to Mama shelter,’zatočišče pri mami’, zato mi dovolite poenostavljen prevod. It is what it is.
Hotel Mama je 5 let stara veriga francoskih hotelov. Koncept obljublja udobje, ki ga pregovorno pripišemo mamam. Nudijo več kot le sobe, restavracijo in bar. Interjer je eleganten, a hkrati topel, zato se gost v njem počuti kot doma. Nekoliko norčav v detajlih razkriva smisel za humor. Le kaj je sicer smisel napihljivih obročov v restavraciji? Odgovor pozna Phillipe Starck, oblikovalec interjera.
Verjamem, da hotel ni vsakdanji in tudi ne po okusu vseh. Gotovo pa je prijeten prostor za druženje. Poglejte restavracijo, katere zasnova napeljuje k interakciji, povezovanju. Morda celo spominja na menzo, a hrana je odlična, domača, mamina. Če vas pot zanese v Pariz, Lyon, Marseille, Bordeaux ali Istanbul, predlagam vsaj check out, če že ne check in.